torsdag 25 januari 2007

Jaa du Lisa...

...så blev det så här då efter att jag, precis som du, fallit ner i "bloggträsket". Jag funderade lite och kom på att det ju är ett genialt sätt att hålla alla mina långväga vänner uppdaterade utan att behöva skriva mail stup i kvarten. Just eftersom att det där med stup i kvarten inte är nåt för mig. Det enda jag gör stup i kvarten är att fundera på en framtida egenföretagaridé. Hittills har jag kommit till att det ska vara något kreativt och stimulerande - gärna på främmande språk och såklart ska det vara hysteriskt kul att arbeta i mastodontskift samtidigt som man får det här med bebislivet att funka. Ni som känner att ni har flertalet goda förslag på såna jobb kan väl höra av er å det snaraste!!

Ja, det var invigningen det. Har inte riktigt koll på hur allt funkar ännu och får väl komma in på det här med presentation vid senare tillfälle. Men jag vill också dedikera. Vet inte om man kan använda dedikera som ett fristående ord eller om det alltid måste följas av till men det är i alla fall det jag gör. Dedikerar.

Till: Jenny Skogstoka, Bror Morbror, Ullis Venezulan, Vickan-Pickan, familjen Westman/Sundström och Jonsson/Jonsson, Camilla Kiwi, Anna och Katta Kryssarbrudar, Lotta Ätbar, Katti "The Nurse", Lisa Reklamproffs, Rigmor, Stina och Johanna Storstadspinglor, Danne Militär, Cissi Senior, Marie som ibland är jag, Sofia och Julia Italiengrannar, Linda To Be Married och sist men inte minst Emma med lika stora hus- och inredningsdrömmar som jag själv. Och till alla andra supersköna vänner, släktingar och okändingar som kanske vill läsa om vad som händer i mitt för tillfället mycket babydominerande liv. Ni är så bra, så bra! This one is for you!

Slutdedikerat. Puss!

Inga kommentarer: