fredag 11 april 2008

Kanske inte borde säga detta...

...men nu sitter vi här helt uppspelta av tanken på att dra till IKEA imorrn bitti så tidigt vi bara orkar. Vi har nämligen hållit utkik efter ett särskilt, snyggt (och billigt!) golv som inte funnits på lagret i Happis på lääänge och nu på kvällskvisten var lagerstatusen JA och jag började genast planera uppstigning vid 6 för att inte missa möjligheten att stå och rycka i dörren för att äntligen få The Golv och kunna slutföra det påbörjade! Jag känner mig helt darrig och fladdrig och upprymd och lite som i ett lyckorus, ja, ni förstår ju genast konsekvensen av ett misslyckat golvroffande. Snacka om nedåttjack. Så ingen behöver väl berätta för nån att VÅRT golv har kommit nu. Se så, sch! Tillbaka till soffan och vinglaset nu. Det var bara en liten kvällsfågelviskning.
/Happovaara @ 10 sharp

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

IKEA är alltid kul!
Tänk om nån hinner före....;-)

Hälsningar Maud

Annas resa sa...

Kul emd en tripp till Ikea! Hoppas ni hittar golvet! (Köp ett till vårt biljardrum när ni ändå är där, vetja...).

Hoppas ni lyckas hålla budgeten - det gjorde INTE vi...

Anonym sa...

Hej!

Mitt namn är Sassa, och jag jobbar på TV-produktionsbolaget Strix Television.
Jag eftersöker nu ett "biljardrum" att besöka för renovering.
Hur ser situationen ut för er idag?! Har ni kvar bordet? Skulle ni vilja "få till" rummet på ett coolt och snyggt sätt? Hör isåfall av er till mig på: sassa.zarour@strix.se

Vänligen, Sassa