måndag 15 december 2008

Oj en sån paus!!!

Jag tänker att jag ska hinna/orka/vilja skriva nåt varje dag men jag hinner/orkar/vill visst inte nog mycket. Jag har försatås också, sedan 10 dagar tillbaka, ett underbart mjukt litet bajstrollsknyte att ta hand om och lukta på och det verkar ta upp all min tid och bästa förmåga. Men vi lever och mår bra och jag LOVAR att det kommer nån liten bild på världens bästa och finaste lille kille här snart. Han har för övrigt fått ett namn idag och jag är precis som sist alldeles till brädden fylld med kärlek och lättillgängliga tårar bara vid tanken på att barnafödande funkar och funkade för just oss just denna gång. Det är svårt att inte bli högtidlig när barn kommer till världen...

8 kommentarer:

Annas resa sa...

Men welcome back, bruden! Ta nu och bär ner datorn från kalla sovrummet ner till vardagsrummet så att det blir lite mera bloggande så vi får ta mer del av nyblivna tvåbarnslivet.

Hoppas att ni har det bra. Kram!

M sa...

Grattis så otroligt mycket. Jag såg honom på webbisarna och han såg lovande ut = ) Fantastiskt fin. Hoppas att ni mår bra!

Kram

Anonym sa...

Grattis så fantastiskt mycket! Hoppas du och familjen mår finfint!

Kram
Kajsa

Syster Salt sa...

Stort grattis kusin Vitamin!! =)

Åsa sa...

Många grattiskramar!!

Anonym sa...

Grattis gunmman! Hoppas allt e bra. Kram CNZ =)

Anonym sa...

Hej vännen! Länge sen sist.. Tusen grattis till fina nya bebisen!! Skönt att höra att allt har gått bra. Kramar fran Anna i Ume

Nybliven sa...

Åh, TACK alla för fina ord och grattis! Vi mår alla bra och njuter av att julen är här och vi får vara lediga tillsammans jättelänge allihopa. En månads familjefrid. Bästa julen på läääänge!

Alla som är i krokarna till jul är såklart väldigt mycket inbjudna på kaffe och sånt. KRAM på er alla!