tisdag 9 februari 2010

Till historien.

En tokproduktiv dag med x antal timmar utomhus med pulka, spark, snöhög, spade (vad annars???), njuuut av lagomt frisk luft, kompislunch, innestädning, sagor, Tema: hemmagjord middag (egna hamburgerbröd, egna superdupergoda hambisar, egen dressing, egna strips och fab fruktsallad), skottning, dusch och idel vänliga samtalstoner.

Dessutom(!!!):
Jag har sytt idag. I kloka kvinnors lag har jag sytt. Ville bara dokumentera händelsen som för att bekräfta för mig själv att det faktiskt hänt. Good Lord, jag har sytt.

2 kommentarer:

Anna Viberg sa...

Symaskinen ÄR din vän.

och MIN! Trots att vi varit osams sedan jag gick högstadiet. Den ÄR vår vän!
/ Anna

Nybliven sa...

Typers. Nog tjorvade den minsann lite grann varulvsmaskinen så full tillit har jag inte. Men jag ser nyttan med den, det gör jag. Önskar bara att jag skulle ha några timmars erfarenhet och kunskapsbank att luta mig på. Vän, nja. Icke ovän, okej.