tisdag 27 maj 2008

Mycke nu...

Har lite fullt i kalendern för tillfället. Bara i några dagar till förvisso men jag är hyfsat less på avrundningar nu. Idag har jag dessutom fått ta ofrivillig ställning till bristande tjänsteunderlag då det är jag som är sista in. Gör i och för sig inte så mycket men jag skulle allt gärna vilja ha det lite bra nu när jag ska gå ner i tid och vara föräldraledig en dag i veckan till hösten. Alltså inte gärna jobba 5 dagar i veckan på olika ställen och ha stora luckor i schemat. Det stående mottot allt löser sig gör sig säkert gällande åter en gång och löser alla frågvisa krokar på mest självklara sätt men just nu är det lite gungigt. Inte oroligt gungigt - bara ovisst svajande.
Nu ska jag kasta in en sista, sjätte växel och svänga ihop en liten kaka till förväntansfulla söta. Ses när dimman lättar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att det e mycke nu hos er också... Men det e ju iallafall nästan sommar och jag kommer hem om 6 veckor.... Kram C i NZ