onsdag 22 april 2009

En stunds kvällskvistskul

Jag är inte en person som gillar att dansa. Har aldrig gillat. Kommer aldrig att gilla. "Underhållnings"program som Let's Dance och Best Fabulous Bloody Dancer underhåller mig på intet vis. Visst, jag kan se att de kan det de gör och är bra på det men kan inte för mitt liv tycka att det är värt att slösa dyrbar tid på att se andra människor röra sina ben i takt till musik. Men så ibland så kommer något som helt oväntat är hysteriskt, falla-av-stolen bra och då måste jag förstås dela med mig av upplevelsen.

Gå in här och njut av det oslagbara kroppspråket som får min slumrande (som allt annat i amningsdvalan) humor att skakas till liv till tonerna av irländskt och två mycket välsvarvade män i sina bästa åldrar! Månadens humorhöjdpunkt.

Inga kommentarer: