söndag 26 april 2009

Sol på näsan at last

Underskön helg med massa utekul. Lite loppis är det enda vi varit inne i helgen och det resulterade bara i några fina böcker med tecknade grisar på att ha på en framtida barnhylla, kanske inte riktigt värt utflykten men lilltjejen fick sig åtminstone en glass på stan till hennes stora lycka. Sen har vi bara grillat, krattat, plaskat i pölar, tvättat, städat och bytt däck på bilar och släp och ätit god pizza i solens gass. Allt i fint sällskap av olika sorters föräldrar. Mycket bra och fint och mysigt.

Nu är jag trött men ska äta söndagsgodis och va lite kär i min kille en stund. Vi ska äta tiramisu och kolla in en annan stor darling; kanske i särklass världens roligaste man. Om ni missat honom sök för allt i världen upp nåt kul klipp på YouTube eller så och garva sockarna av er i några minuter. Det var allt. Tjoflöjt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min lilla van - nu har det allt varit ett bra tag sen sist sa ville bara titta in och saga hej! Later som liver rusar forbi i en valdig hastighet men for det mesta pa ett trevligt satt =) Hej till dig och familjen med kramar dar det passar! CNZ xx

Nybliven sa...

Så lustigt! Jag tänkte på dig igår och "nu var det minsann länge sen vi hördes". Livet rusar helt klart - men är som du säger bra trots en evig trötthet. Lilla killen gillar fortfarande att äta på nätterna och tar kål på mig och mitt lilla tålamod! I helgen ska vanan brytas och vi laddar för långgråt...

Hur är allt med er då? Känns trist att man (jag!) inte har bättre koll på hur du mår, vad ni gör och sånt annat viktigt... Hälsa och kramas mycket! Love *C2