onsdag 13 maj 2009

Oj shit! Skicka vidare - ångest

Jag tänkte att jag skulle utmana mig själv och nappa på en grej inne i ett mellanrum. Men nu känner jag att det kanske var dumt gjort och sitter här och nästan hyperventilerar för hur ska jag kunna och vad ska jag göra?? Det går alltså ut på att de tre första människorna som skriver en kommentar till det här inlägget får en handgjord sak av mig inom ett år och de i sin tur får skicka vidare och göra samma på sin blogg. Men HERREGUUUUD, jag kan ju inte sticka, virka, sy eller måla. Hur tänkte jag då?

Ni som vill ha er ett riktigt gott skratt (skriver jag helt självinsiktsfullt och inte ett dugg nedvärderande): skriv en kommentar till det här inlägget - känner jag inte avsändaren så får vi lösa det här med adress vid tillfälle på mailen. Det här kan bli hur spännande som helst känner jag. Paniiiiiiik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får man vara med även om man inte har en blogg?? Jag är ju väldigt spänd på vad du kan åstadkomma för fint. ;)
/Jenka