onsdag 30 juni 2010

In i garderoben

Nu äntligen har vi flyttat över våra kläder från den tillfälliga klädförvaring som använts under byggandet av den mer permanenta "klädkammaren". När jag flyttat över mina plagg som legat där är min del av den nya garderoben fylld. Hoppsan. Jag vet bestämt med mig att vi visst har en del undanhängt i både källaren och uppe på vinden som väntar på att få bli omhändertagna och undanstoppade de också. En misstanke om att jag eventuellt borde röja ännu mer bland mina klädetyg börjar formas.

Nu saknas bara en rymlig, snygg byrå (tips!?)att ha säng-, under- och träningskläder i. Sen är karamellen helt färdig att sugas på för jämnan. Fina, fina färgklick i hemmet.

1 kommentar:

Frida sa...

Vi har en Malmbyrå (IKEA), vilket är bra tycker jag. Man kan köpa "insatser" för en billig penning om man behöver mindre fack. Funkar bra tycker jag i alla fall.