lördag 17 november 2007

Dj*a skitlag!

Näej. Efter 65 minuter av typiskt svenskt passa-fram-och-tillbaka-i-mittzon-en-miljard-gånger-utan-att-ens- komma-i-närheten-av-motståndarmålområdet ger jag nu upp. Spanien har bollen typ tre gånger under hela matchen och gör hur många mål? Ja, just det. Tre. Svenskarnas vana trogen så blir det mest bara lallande och trallande och inte ett endast avslut så långt ögat når. Jag blir så less. Nu dricker jag min öl framför datorn i stället och spanar efter snyggingar i cyberlivet. Då slipper jag åtminstone bli förbannad.

2 kommentarer:

Syster söt sa...

Jag tror bestämt att du är lite partisk, för från den soffa jag satt i såg det ut som att Spanien hade ca 75% av bollinnehavet. Dessutom var det stundtals vacker fotboll från de rödklädda, så helt bortkastat var det ju inte att se matchen. ;)

Nybliven sa...

Jo helt bortkastat när det var de gulklädda som skulle spela bra fotboll och hålla i bollen som de skulle göra fina mål med. Och ok. Det där med att de rödklädda hade bollen tre ggr kanske var lite av en överdrift men jag bilr så iiiiirriterad på att svenskarna aldrig får till det...
Måste nog flytta till Spanien nu.