torsdag 15 november 2007

Snudd på rekord

Nu knyter jag ihop den stora påsen för idag. Rekordtidigt alltså. Kanske kan jag till och med somna!? Men det är klart - jag måste ju ligga en stund och fundera på vad jag ska bli när jag blir stor också... Ni vet det där absolut ultimata yrket som man aldrig blir trött på och aldrig måste kliva upp tidigt för att sköta om. Som är både kreativt och socialt men ändå intellektuellt utmanande. Och som uppbringar stora summor katjing rakt ner i fickan. (Måste kanske vara vaken hela natten trots allt.)
I morgon helg. Hurra!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hör av dig när du kommer på nåt. Har liksom du stora ambitioner med livet. Helst utan att plugga, ta studielån etc. Kanske man skulle uppfinna nåt och ta patent på det, jag vet inte.

Nybliven sa...

Jo, enkelt, supersmart och gratis ska det givetvis vara!? ;-)
Lovar att vissla till om jag kommer på nåt. I gengäld gör du detsamma, va!?! Shit vilka miljonärer vi kommer bli!!