torsdag 3 januari 2008

Var är sammanfattningen?

Mycket händer nu. Vi har haft besök och varit besökare hela långa lovet nu och det har funnits noll tid över till eftertanke och nedplåttring av tankar. Det var i och för sig lääääänge sen jag hann analysera något djupare än pruttans badbalja överhuvudtaget. Kanske blir det närmaste jag yttrar i löftesväg inför det Nya Året att ge mig själv lite mer tid till eftertanke och mysigt njut av sånt jag gillar och mår bra av. Det är så svårt bara. Allt händer ju så fort och ofta. Men nu ska jag bara njuta. Bara en ynkapynka yttepytteliten helg kvar till jobbstart. Måste. Njuta. (Äta. Mindre.)

Gott nytt år på er kära vänner!

3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Jag önskar dig detsamma! Hoppas 2008 ger dig mer tid till sånt du vill. :-)

Soffan sa...

Gott nytt år på dig min vän!!!
Hoppas att du får njuta ordentligt av denna sista jullovshelg.
Kram på dig!

Nybliven sa...

Lily: Och jag hoppas att 2008 blir DITT år!!! Kramar!

Soph: Jullovet sedan länge över. Första veckan överlevd. Mot nya mål.
Kram!