torsdag 7 augusti 2008

Hit är dit och upp är ner

Vi har haft det så himla bra på vår gemensamma semester. Inte gjort nåt produktivt alls utan bara socialat och familjelivat oss. Besök hit och dit. Roliga möten med kända och okända. God mat. Goda skratt. Livet. Så mycket händer på så kort tid och när jag nu sätter mig för att skriva något av det så vet jag inte alls var jag ska börja. Måste nog reda ut tankarna lite. Min tanke är fortfarande på grönbete.

Får väl åtminstone bidra till en liten tänkvärdhet, som särskilt såna som jag fnissar åt.


För fler kul föräldrafniss - gå in på Baby Blues!

2 kommentarer:

M sa...

Så härligt. Det är väl det som är semester. Njut, njut, njut.

Seriestrippen är underbar, vilket bra tips!

Nybliven sa...

Jag skrattar verkligen ihjäl mig åt flera av klippen. Helst såna där pappor är med. De tenderar vara lite extra roliga faktiskt. Men är det inte så att pappor är lite extra roliga i sin rara föräldranaivitet och iver att göra rätt? :-D