lördag 2 augusti 2008

Ny månad, nytt pyssel

Nu väntar knep och knåp innan vi åker på en av de äldsta (i tid, inte i år) vännernas stora fest. Att jag har en del semesterslutsångest ska jag inte skriva något om. (Jag tror det var augusti som var utlösande faktor.)
Nu fokuserar vi på barnfritt lördagsfika på stan, kanske ett sent loppisfynd eller två och en sjujäkla kväll med fina vännerna i mysiga ödemarken!

Till veckan väntar celebert bästabästa besök av två små hushåll i världen. Fullt upp in i det sista alltså. Men kul fullt upp!

2 kommentarer:

M sa...

Hellåå! Det låter som en bra sista-tid-före-början-av-terminen. Hur gick det med släpet då? Var det lika bra som du hoppats? =)

Nybliven sa...

Jag svarar Mycket Bra på båda!

Men visst är det väl lite hemskt att bara ha semester i 9 veckor... ;-) ledighet becomes me!

Nu får jag köra stora lass i nya släpet för att dämpa börjaomångesten något. Nog för att det blir kul också - lite väl rivstartigt bara!