fredag 16 juli 2010

Sommarfestligt

En helt vanlig onsdag blev till något alldeles extra då mamma hämtade barnen strax efter middagssovet och jag hann mig ut på en joggingrunda som, trots sommarhettan, kändes lätt i benen innan jag blev upphämtad för en efterlängtad tur till andra sidan stan.
En massa nya, supertrevliga människor, gott grillat med rosé och solvärme långt in i sommarnatten. Sånt som hjälper till i den där tankningen av sommar i maggropen jag satte upp som mål tidigare i veckan. Tack kära Anna & man för det!

Nu är mannen äntligen hemma igen. Extra efterlängtad och med god förhoppning om fortsatt gemensam sommarkänsla resten av helgen. Vi spacklar vidare.

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Ja, visst var det riktigt somrigt att kunna sitta ute till sent i härligt väder!? Och kul hade vi också. Tack!

Therese sa...

Kul att du hittade in hos mig...och dito...tack för en trevlig kväll!
Therese

Nybliven sa...

Supersomrigt, mysigt och kul! Så duktiga ni är på att fixa trevligheter!

Detsamma! Jag älskar att läsa bloggar från "verkliga" livet - alltså skrivna av människor jag känner (till)!