lördag 6 oktober 2007

Hektiskt värre

Veckan har varit så fullsmockad som veckor bara kan med kalasförberedelser hit och bissnisskvinnomöten dit. Nu är bredbandet världssegt och jag invärtessvär över att bokstäverna kommer fram mycket långsammare än knapptryckningarna. Alltså väntar jag. Och kollar in nåt på det katastrofala lördags-tv-utbudet i stället. Alldeles för trött för att läsa bok men k a n ju bara inte gå och lägga mig klockan tjugotvå på en lördagkväll... och mannen oromantiserar. Åh om vi hade ett badkar med självpåfyllande vinglas som tillbehör.

2 kommentarer:

Soffan sa...

Lycka till i morgon! Jag håller alla mina tummar för att du ska trivas som fisken i arbetslivet p.b. (post bebis)
Kram!

Nybliven sa...

Åh det gjorde jag minsann! Så KUL det är att va tillbaka!!! Jag älskar mitt jobb! (Just nu iaf... ;-) )
Allt bra med dig också hoppas vi på den här sidan vattnet!?