torsdag 20 mars 2008

Hur boknördig är DU?

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Oj! Det där bara måste jag ju testa!! Ha ett bra påsklov! Kram!

M sa...

Hej och välkommen hem till Sverige! Hoppas att utlandsvistelsen varit bra! Jag har också gjort testet = ) och kan med visst nöje konstaterar att jag inte är lika nördig som dig eller Anna... Glad påsk!

Nybliven sa...

Anna: Kul eller hur. Men hur akkurat det är vet jag inte riktigt då mina turer i boksvängarna på sistone varit mycket små och timida. Hoppas påsken hos er är superduper och sjukdomsfri!

M: Tacktack. På utlandet mycket gott. I hemmet kraschlandet. HerreGUD vad sånt där kan ta på krafterna! Kul men uttömmande!
Hmmm... undrar om testet inte missat nåt då - det är ju du och Anna som är de stora bokläsargudinnorna. Just nu hinner jag ungefär med en bokbaksida innan det är dags att sova. Kanske nog nördigt det...

Glad påsk på dig me! Hoppas ni mår bra i denna utelivets högtid!