onsdag 12 september 2007

Typiskt killar(na jag känner...)

Jag bara dog när jag läste detta. Detta hade kunnit vara vem som helst av de pojkar jag känner, kommer att känna och någon gång känt. Men just den här gången var det ett gäng på en pizzeria i Gävle. Woahahahaahaaha!

Dallas pizzeria, Gävle

Ett gäng grabbar ~16 sitter och äter. Plötsligt ringer det i den ena killens mobil.

Kille 1: Hallå! Eh, vem äre? Vaa? (ser förvirrad ut) Näee.. men.. men mamma, vad konstig du låter! Nä mamma jag har inte ringt.. men..

(Lång paus)

Kille 1: Eh jaha jaha..(skrattar till nervöst och räcker mobilen till kille 2). Det är din morsa..

Vill man läsa fler sjuuukt roliga tjuvlyssningar så måste man förstås gå in här lite då och då! Ännu mer finkultur i mitt liv alltså...

4 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

*skrattar så jag håller på att trilla av stolen* TACK, vad jag behövde detta skratt... *ont i magmusklerna*

Nybliven sa...

Ja hahaha. Jag ser dem verkligen framför mig där vid sitt bord. Totalt förvirrade och söta. Törs man säga att boys will be boys...?
Som sagt: jag bara dog av skratt.

Anonym sa...

Haha, vilken rolig. Den är ju extra rolig för jag kommer från Gävle :P Var det du som hörde den?

Nybliven sa...

Näej inte jag. Men det hade kunnat va för jag har rätt så många såna här killar i min umgängeskrets... nej det var nog en Gävlebo i all sin ära och ingen norrbottning alls.