måndag 18 februari 2008

Blommig storhjärna

Undra just om den som googlade på "designade tapeter storhjärnan" och hamnade här hittade vad de sökte efter. Kanske inte så vidare troligt. Snarare då "slarvigt, orenoverat kaos i lillhjärnan". Men lite nyfiken på vad han/hon sökte efter egentligen blev jag nog allt.

Nu är det snart dags för gonatt för jag är vråltrött och less på det mesta. Kan det inte bli leeeeedigt snart!? (Guds röst hörs: "Jo det kan det. Det är bara 4 dagar kvar nu fröken C. Hang in there.") Tack Gud, tack! Precis vad jag behövde! Gonatt då!

2 kommentarer:

Soffan sa...

Hur kan man veta vad folk har sökt för att hamna på bloggen? Nu blev jag nyfiken!!

F-Y-R-A dagar kvar!!!
Kram!

Nybliven sa...

Beror kanske på vad man har för räknare (besökarantalsräknare du vet). Jag har Statcounter och där kan man gå in på sitt "projekt" och kolla recent keywords och annat världsligt. Ganska kul ibland faktiskt... (som du ser...)

Bara T-R-E dagar kvar nu!! Ära vare Gud i höjden!