torsdag 7 februari 2008

PS. C-NZ

Jag HAR inte glömt bort att du fyllt stora trea nollan. Jag hade planerat paket och hela tjollablängen men se vart det tog mig. Ett PS-inlägg på en globalt sett rätt så oviktig blogg. Du är mycken tänkt på och omkramad i mina tankar och visioner om dagen jag blir en bättre människa och gör allting i god tid. Men visst var det så att din riktiga fölsis är i juni, va!?
Hursomhelst. HURRA HURRA för dig. När jag hittar tid ska jag göra nåt kul och bra för dig min kära dialekttalande vän down-under.

All min kärlek. Om än något förvirrad. Saknar dig!

4 kommentarer:

Vera sa...

såg att du läser kajsas bok. är den bra?

Nybliven sa...

Åh. Haha. Jo jag minns tydligt att jag tyckte att den var bra när jag började läsa den. Det är väl en sisådär en 6 månader sen nu och minnet har falnat en smula. Men den är än så länge helt ok, kanske lite seg att komma in i - händer inte så mycket av vikt men...

Anonym sa...

Tackar =) Dagen var allt ett litet non-event, for gammal att fira... Kommer iallafall hem pa besok in sommar sa hoppas hoppas hoppas att vi kan traffas - fyra ar sen sist... Kram CNZ

Nybliven sa...

Klart vi kan träffas. Vi BOR ju här nu. Du (ni) får komma så ofta ni får lust. och även andra gånger. Vi älskar besök! Då ber vi om sol så vi kan dricka drinkar på soldäcket i eftermiddagssolen... yum.