onsdag 13 februari 2008

Å ja!

Helt klart ljusare horisont idag. Alla viktiga samtal avklarade och trots att jag fortfarande är obegränsat sur på att ha blivit blåst på ingångslönen är läget a-ok. Jag som trodde att den var överkomlig känner mig kallduschad när det visar sig att ALLA har bättre lön än jag. Och jag är inte ens helt oattraktiv på marknaden. Sabla fulfasoner sånt där!

Nu önskar jag bara att jag hade tid och ork att planera nåt romantiskt och mysigt till min valentin i morgon. Vi får väl se hur mycket fantasin hinner flöda... vad gör ni för hjärtligt?

3 kommentarer:

Syster söt sa...

Bara för att ge dig lite perspektiv; jag tränar och spelar en bridgetävling. Hoppas ni får en supermysig dag. Kramar från Göteborg

Annas resa sa...

Men oj! nu måste jag ju snart fråga dig vad du ligger på/månad...
Men hon har rätat upp min en gång när jag var långt bortom de andra så hav hopp, min kära!

Nybliven sa...

Systern: Tränar blir jag helt klart avis på. Bridgen - kanske inte. Men jag har i alla fall skrytit om dig för en bridgespelande kollega idag. så helt fy skam är du inte att ha i släkten.. ;-) Kram!

Anna: Åh, fråga inte. Jag måste ta fram läderpiskan och gå in till chefen igen tror jag... Nu vill jag upp minst en hel massa pengar. För rättvisan i världen - den tror jag fortfarande på!