lördag 2 februari 2008

Idag har jag...

- kört mot rött ljus. who - rebel - me? (näe. bara blindstyre och klant.)
- köpt en ny, rymlig väska som jag lätt kan ta hem en massa papper som jag, i mitt inre, låtsas att jag ska rätta "över helgen" i.
- ätit en supersmaskig, säkert vrålnyttig, räkmacka.
- stoppat mitt barn från att sparka sönder ett allmänbord med sina starka småkängor.
- fyndat pepparkaksformar till nästa års (redan efterlängtade!) julpepparkaksbak med lilla tomtesugna barnet.
- gått på allmäntoalett bara för att komma ihåg att ja. det ÄR äckligt.
- skrattat en del åt en liten person som just kommit på det här med borta! och slut! med tillhörande gester.

och nu. nu ska jag mysfika i föräldrafrid med min älsklingskille. sayonara, salud och trevlig fin de semana!

Inga kommentarer: