fredag 31 augusti 2007

Dagens tips

Om jag var singel och ville få hugg så skulle jag ta med mig en 11-månadersbebis till närmaste ICA-affär. Trött och sliten (efter allt friskusande?) vandrade vi iväg på en förmiddagspromenad som avslutades med lokal handel. Och ta mig tusan om barnet inte charmar skjortan av varenda kotte på matvarujakt. Jag hade kunnat få med mig vilken 50plussarkvinna som helst hem idag. Och ett gäng tuffa förpubertala småkillar med om det hade varit dagens smak.
Kanske tur att jag för tillfället inte är en ung (nåja, relativt...) sökande då målgruppen idag inte var den allra mest åtråvärda. Men ändå. Vid fyra då grovjobbarna slutar jobba och handlar dagens färdiglåda från frysdisken skulle man kunna hänga på spaning om man ville. Bara så att alla sökande singlar vet. Jag har en bra bebis ni kan låna. :-)

Tilläggas bör att mammans tunga huvud också blåste bort. Eller ja. Ni vet. Blev lite piggare. Eller nåt.

Inga kommentarer: