tisdag 28 augusti 2007

Jag tror inte mina ööögon...

Som jag har sovit inatt. Jag misstänker att det har att göra med att jag, när jag skulle väpna mig mot de nattliga blödningarna, upptäckte att bindan ifråga utrustats med ett blått och grönt 60-talsomslag med texten "Peace, Love and Menstruation" och vem sover inte lyckligt och gott med ett designat, superfyndigt bindfodral i tanken..?

För övrigt så undrar jag om man kan kalla två långa morgonpromenader i rad för en vana? Kanske till och med livsstil?

/Rödkindad, välmående & utvilad menstruerare

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Hahaha, garvar hjärtligt åt bindfodrals-tanken ;-D

Och YES, klart det är en livsstil!

Nybliven sa...

Ja fantastiska Libresse som börjat d e s i g n a sina fodral va!? Nu måste ju varenda fruktsam kvinna i världen vara snäppet lyckligare och stoltare över sina blödningar!?!

Livsstil alltså. You got it. I´m a friskus!