onsdag 14 februari 2007

Alla hjärtans dag!



ALLA hjärtans dag i all ära men här är MINA allrakäraste hjärtan! All kärlek till min underbara, fantastiska M som fortsätter vara världens finaste och bästa att leva sitt liv med och såklart också till lilla T som är mitt hjärtas ljus! LOVELOVELOVELOVE! Ni är för alltid mina bästa och mesta kärlekar!!! PUSS PÅ ER!!!
Stora kramar till er andra fantastiska människor me´ förstås! Hoppas att alla får en fin hjärtdag med nära och kära! Ta hand om varann, ät mycket choklad (för det ska man väl på Valentindagen!?!) och pussas en hel massa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack detsamma, ikväll blir det mys med go mat och nåt gott efter : ) . Choklad slår väl det mesta... hm, det blir nog det jag stannar och köper på vägen hem tror jag. Skönt också att det redan är onsdag, lite närmare helgen! Vi höres. En stor allahjärtansdagskram till dig! // Lisa

Nybliven sa...

Mmmm... choklad... synd bara att mitt mjölkfria liv har inletts. Ja, mörk choklad borde väl iofs funka för den borde väl inte innehålla mjölk!?!
Här blev det bara sådär mycket mys för M hade förstås glömt bort att det var hjärtdag idag. Och själv var jag för trött för att fixa middag efter en lång natt me mycket vakenhet. Hur romantiskt är varmkorv på en skala?? Nåväl, får väl bli en annan gång då kanske...
Hoppas eran middag blev lite mer i linje med amors bågar!! Kram!

Anonym sa...

klart jag lämnar en kommentar nu när du skrivit det..haha
det som är jobbigt meed dessa blogspot bloggar är ju att man måste hålla på att skriva in koder, mailadress osv...