torsdag 15 februari 2007

Så innerligt trött!

Nu har jag lovat mig själv i flera dar att jag ska ta till vara på första omgångens trötthet och inte vänta till efter halv tolv som jag vanligtvis gör. Klockan är 22.13 och jag höll precis på att somna i soffan. Nu, efter tandborstning, ansiktstvätt och klädsam bakteriegurgling, känner jag mig i och för sig pigg igen men jag ska ändå hålla mitt löfte och krypa till kojs. Jag lever ju mitt Nya Nya Liv nu. Mjölkfritt, sockerfritt (nåja, nästan i alla fall) och med stora ambitioner att lyssna på alla mina egna önskemål och löften. Så det gör jag alltså nu. Gonatt!

PS. Jag har fått den BÄSTABÄSTA hjärtanspresenten av M. Han: städar hela huset på lördag Jag:åker och umgås med nån kär vän eller äter mjölkfri bakelse på stan. Snacka om värsta bästa killen!!! Men det visste jag ju redan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min allra käraste systerdotter. Vilken härlig Alla hjärtans dag present! Hos oss gick den väl nästan obemärkt förbi, förutom Filip som kom med världens finaste kort till sin mamma, puss på honom. Vi får väl alla vara lite hjärtligare nu i helgen :-)
Tänk nu har jag ju sett att jag kan lämna kommentarer (tur att du skrev om det, annars vet jag aldrig om jag, ovan som jag är i bloggvärlden, sett det) Kramar till er alla / Mia

Nybliven sa...

Ja, visst är det trevligt med kommentarmöjligheter även för oss bloggovana som bara just har upptäckt det!? Kul för den som skriver om inte annat!! ;-)
Och tänk att det är barnen som är bäst på sånt där med kärleksbevis... Du måste, på tal om det, titta in på det sötaste jag sett på länge: http://saravillfara.blogg.se/060207175700_tisdagstema__musik.html
Hoppas att ni alla mår bra! Kramar från alla oss!!!