måndag 26 februari 2007

Bomull i huvet

Jag planerar ett inlägg så fort den värsta dimman lagt sig. Baby-laby har nämligen hela den föregående veckan ätit som en häst (ardenner!) och suger inte bara ur energin ur mig bokstavligen utan håller mig också vaken på nätterna med allt sitt ätande. Det är tur att hon är så söt för annars hade hon åkt ut med huvudet först i snön när värsta tröttheten drabbar mig och jag bara skulle vilja soooooova och inte vagga vagnen när hon tjurigt spärrar upp ögonen och vrålgråter i 50 minuter när hon egentligen är supertrött. När ska hon börja sova i 12-timmarsskift som andra mammor så saligt pratar om?? Nåväl, nu ska här babysimavslutas. Jag vill bara inte väcka den baby(björn) som äntligen sover. Kanske hinner jag vila efteråt. Njut av goda nätters sömn alla barnfria!

Inga kommentarer: