lördag 21 april 2007

I'm in loooove...

De här kärlekarna som dyker upp i en strid ström efter tv-vägen verkar aldrig ta slut. Det räcker dock inte med ett utseende för att få mig på fall. Killen måste definitivt ha personlighet också. Oavsett om han är verklig eller bara finns i min, ack så levande, fantasi. Och mumsig personlighet det har han min nya tv-kärlek. Det där sneda, charmiga leendet får mig att bli knäsvag när han med stadig blick tittar ut på mig genom rutan. Det krulliga håret, gummistövlarna och ylletröjorna på det och trosorna kastas genast iväg åt Alaskahållet.

Vet inte om någon lyckats undgå denna Mysiga Mystiska Machoman men om ni gjort det så måste ni slå på tvn (tv3, klockan 20) nästa onsdag och titta på Men in Trees. Hjärtklappning utlovas med kärlekskänslogaranti och värmande pirr i bröstet som tillbehör. Grrrr....

Helst skulle jag faktiskt vilja ladda hem alla utkomna delar och frossa i kärleksspänningen men sånt gör man väl inte som nästan medelålders (när blir man det förresten?)... Jag säger bara: Dr House - eat your heart out!

2 kommentarer:

Åsa sa...

typiskt att jag har missat en drömkille. Tyvärr har jag sååå svårt för att se ngt som börjar 20.00 eftersom det blir mitt i läggningen för mina två damer. Men på onsdag får de lägga sig tidigt för då ska mamma drömma sig bort i TV-soffan.

Nybliven sa...

Gör det! Det är värt allt extraarbete som kan tänkas krävas! Jag lovar. Tack och lov så lägger vi vår lilla donna redan vid 7-snåret så jag får en hel timme på mig att förbereda mig för de elektriska stötarna! ;-)