måndag 16 april 2007

Jag hjärta Warrick

Nu när jag inte har min darling här hemma så ska jag passa på att flirta lite extra med CSI-Warrick ikväll. Inte för att M bryr sig. Han skrattar snarare rått åt att jag fortfarande tror att jag kan gifta mig med alla läckerbitar jag ser på tv. Det känns precis som när jag var yngre och lite hemligt (?) kär i Jordan i New Kids on the Block och önskade att han skulle välja just mig från sitt harem av fjortisfans. Det är inte en idé man egentligen borde ha lagt ner vid 28, va!? För jag planerar ju bröllop både med Dr House, Warrick, unge Sean Connery och en handfull andra mystiska mästerverk. Kanske också med Billy Connolly for the good craic and madness in me. Jag tror dock att det kan bli lite trångt i vårt lilla hus. Och hur ska då T kunna veta vem av männen som går omkring i långkalsonger med knän som är hennes pappa?

Men jag undrarundrarundrar vilka män (eller kvinnor) ni skulle välja om ni bara fick välja fem. Ni vet de där klassiska fem undantagen där otrohet aldrig skulle räknas som otrohet utan bara som ett givet måste. Vemvemvem? Min hjärna går på högvarv när jag plöjer genom marknaden av hotties. Fem förutom hjärtat hemma då förstås - men det förstod väl alla!?

Nu: tekopp i soffan med drömmar om choklad
Snart: mjuka kyssar och smek mot statisk TV-ruta

Sayonara sweeties!

3 kommentarer:

En mamma babblar sa...

Tittar förbi och säger hej!

Åsa sa...

Det finns så många... McDreamy i Greys Anatomy. Linus Wahlgren, vilken hunk. Matthew McConaghey, Jude Law, Brad Pitt...
Mysig blogg förresten. Har just hittat hit via Mari.

Nybliven sa...

Åh, vilken överraskning med två kommentarer inom loppet av 2 minuter. Roligt med nya hithittare!

Och ja. Det finns verkligen hur många som helst. Vet inte hur jag ska kunna "välja"... betänketid krävs!