måndag 19 mars 2007

Bara en snabbis


CSI slut och jag är så himla johnblundig i ögonen. Trots att lilla flickan nuförtiden sover på nätterna. Aldrig får man då vara riktigt nöjd. Natten mellan lördag och söndag sov hon faktiskt fantastiska 12 timmar och det verkar som att det här med nattsömn håller i sig. För henne. Inte för mig. Jag ligger fortfarande lite på halvspänn och lyssnar och väntar på att hon ska vakna där i arlan. Så nu ska hon snart få flytta in i sitt egna rum. Måste bara fixa till det lite och jobba på min separationsångest. Det är ju trots allt ungefär hur mysigt som helst att titta på henne det sista man gör innan man somnar och det första man gör när man vaknar på morgonen. Den lilla ängeln. Nu ska jag smyga in och titta och njuta av vår sista natt tillsammans... ;-) Sov gott!

Inga kommentarer: