tisdag 20 mars 2007

Läkartid?

Bölden som dök upp på lilla kinden redan i fredags har inte försvunnit utan bara vuxit och har nu tagit form av en sån stor, ond "underjordare" som man själv kan få ibland. Ringde BVC för att kolla och sköterskan där tyckte jag skulle ringa läkare så det är väl bäst att jag gör det trots att jag inte tror att det är nåt. Nu när det inte längre bara gäller en själv och ens egna dumdristighet att inte gå till doktorn när man behöver så kanske jag ändå borde ta reda på vad kindförhårdnaden innebär! T är lika oberörd som vanligt men gillar inte när jag tar på den så lite ont måste det i alla fall göra.
Lägger in en liten bild från vår lördagspromenad på Fårön som en av helgens sköna stunder.
Varför är underbara helger alltid så försvinnande korta???
Ännu ett av livets mysterier.

Inga kommentarer: