tisdag 13 mars 2007

Tröttröttrött

Efter en socialt fullspäckad dag (ja, jag har umgåtts med vuxna människor ända från 7 i morse faktiskt) så är jag nu helt utpumpad. Har haft det supermysigt och trevligt på alla sätt och vis med gravida vännen i nya huset och lite hos föräldrarna också. Körde sedan hem i ilfart för att få bygginspiration av favvo-Willy och mitt enda (och största!) problem just nu är: hur ska jag orka liva upp mig och se snygg ut till min klockan-nio-prins?

Möjligheten att bli Mrs House blir allt mindre för varje alltmer hårkaotisk vecka som går. Annars är det prima liv i lilla huset på prärien och jag är socialt mättad för den här gången. Flygande pussar till min andra frånvarande prins som nu blivit ersatt för kvällen. Vi sov rätt gott i natt trots din frånvaro... ;-) *love*

Inga kommentarer: