lördag 10 mars 2007

Går ju riktigt bra det här...

Matning kl 17.30, nattning kl 19 och sen inte ett ljud förrän morgontimmens 3.30. Tio timmar mellan maten igen alltså och om jag inte visste bättre skulle jag börja ana ett mönster. Att tilläggas bör förstås också att efter halv fyra så somnade stora tjejen om och sov till halv åtta i morse. Eller det är förresten inte så säkert för hon ligger och roar sig så länge på egen hand innan man ens märker att hon är vaken så hon kan ha varit vaken tidigare än så. Att döma av paniktrötthetsattacken hon fick redan klockan 9 så var det nog så. Skönt i alla fall att inte ha världens största marshmallow ätandes på storhjärnan längre.

Sen morgonfunderar jag bara på hur alla kan ha en massa bilder från alla möjliga företag i sina bloggar. Nog för att det i många fall är reklam för diverse ställen men bilder skyddas ju för sjutton av copyright. Antingen är det så att det här med upphovsrätt gått många förbi eller så har de tillstånd från källan ifråga. Jag vet inte. Men jag har undrat i några dagar nu. Kanske måste fråga nån snart.

Nu lapphandsksnöar det här utanför mitt fönster = ännu mer skottning på G. Ska krypa upp i soffan och se på storslalom med förmiddagskaffet (notera: 10 är inte morgon längre utan förmiddag!) i ena handen och Maris mysiga lördagsPTmammakrönika i den andra.

Inga kommentarer: