onsdag 20 juni 2007

Utmanad...

...av Cissi att visa upp hur vår kyl ser ut. Vet inte om man utifrån denna bild kan dra några djuplodande, psykologiska slutsatser om mig som person men här är den i alla fall:

Är ju precis som Lulu Big-Lips Carter egentligen emot det här med magneter och "krafs" på kylen men tycker samtidigt att det blir lite tråkigt och tomt utan. Så ja, jag är en kylskåpsschizo. Här finner man för tillfället diverse magneter från Lagerhaus, ett par med älgar (Städälgen = M, Champagneälgen = jag), kort på alldeles nykläckt liten T, ett där hon förvånat poserar och ett på vännernas lilla S. Icke att förglömma mina badänglar och kortet med utomjordingarna (Texten lyder:Well, intelligent life or not? -Those with brains seem ok. Those with testicles I'm not too sure of.Tihi. Tihi.) Och giraffen med mustaschen från älskade J. Det perfekta kortet som symbol för vår vänskap. Lång, galen och hysteriskt rolig.

Jag utmanar härmed alla som känner att de vill bli kyligt utmanade.

Inga kommentarer: