tisdag 15 maj 2007

Regndis ute...

...barnfis inne. Så ser det ut just nu. Känner mig dessutom lite som en administrativt kompetent bissnisskvinna när jag redan klockan 9.30 packat och fixat 3 viktiga möten till min Umekonferens. Haha. Ska bli SÅÅÅ kul att ses tjejer (och familj)! Ni anar inte vad ni skämmer bort mig med utbudet av er själva och era smarta, roliga egenskaper. Att dessutom få möjligheten att vara mig själv till 100%, som aldrig riktigt är fallet i lärakännaprocessen med nya begåvade själar och situationer, drar inte direkt ifrån i poängtabellen. Man vill ju inte skrämma bort de nya med sina seriemördartendenser för tidigt liksom... ;-P

Nåväl. Skulle bara säga KUL! Och nu är det för länge sen dags för frukost. Enorm hunger tar över. Hjärnskärpan är nere på 2,5% av sin (normalt ENORMT höga) kapacitet. K a n k n a p p t s e . . .

Inga kommentarer: