lördag 26 maj 2007

Starkt beroendeframkallande

Sedan länge uppsprungen ur sängen sitter jag nu här, en lång sövande promenad senare. Photoshop har nämligen blivit min nya drog. Jag tog hem en massa roliga effekter igår och nu vill jag testa alla på en gång. Verkligen alla. Det måste få ett slut. Det finns nämligen ingen hejd på eländet. Igår kväll skulle vi kärleksmysa men jag skulle "bara" kolla lite nät och sen blev jag fast i åtskilliga timmar = tills jag nästan somnade sittande vid skärmen. Nu sover M sovmorgon så då passar jag på. Det är i alla fall bättre än att jag smygäter socker... Eller?

Så här söt var bästaste lillfia i veckan när hon tog sin förmiddagstupplur och med det säger jag VRÅLHÄRLIG helg till alla! Inget mer datoranvändande nu. (Måste nog skaffa regler om tidsbegränsning!) So long.


Foto: Privat

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju kanonduktig, helt avancerat!

Nybliven sa...

Tack men det är inte riktigt min förtjänst... Jag bara apar efter andra, mer kunniga, och knycker deras "formler"! Men vi kan väl låtsas att jag är precis å här bra!? ;-)

Anonym sa...

Haha! Ja det är nog inte bara våra barn som behöver tidsbegränsning framför datorn ... *L*

Nybliven sa...

Näej. Jag skulle då verkligen behöva ett rapp på fingrarna och ett barskt "Nu får det var nog!" ibland. Mycket vill ha mer...
Har i alla fall lyckats bloggpausa för att njuta av det vackra vädret. Alltid något.